مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:352020-05-26سياسي

گپ لایو با فرماندار جاجرم | از وضعیت قرمز کرونا تا تأیید یک تخلف!


فرماندار جاجرم از وضعیت قرمز این شهرستان در موضوع کرونا خبر داد و همچنین با تشریح برخی شرایط پروژه های جاجرم، یک تخلف در حوزه پزشکی این شهرستان را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم رضا آذری، فرماندار جاجرم در گفتگویی تصویری با خبرنگار فارس به برخی از سؤالات و پرسش های پیرامون شهرستان جاجرم پاسخ داد.

رضا آذری در ابتدا درباره وضعیت کرونا در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا   شهرستان جاجرم هم  به تبع استان وضعیت قرمزی دارد.

وی افزود:  با توجه به اقدامات انجام شده  در حوزه تجهیزات بیمارستان و تکمیل فاز 2 بیمارستان جاجرم مشکلی نداریم.

با توجه به اینکه  این پروژه سال ها بود به درصدی از پیشرفت فیزیکی رسیده بود اما در ادامه  پیشرفت لاک پشتی داشت که با  تکمیل و تجهیز بیمارستان و با تلاش ها و پیگیری های  خوب دانشگاه علوم پزشکی  استان این فاز تکمیل و تجهیز شد و در حال حاضر این فاز کاملاً در اختیار درمان بیماران کرونایی قرارگرفته است  و افراد مشکوک در این فاز بستری هستند.

فرماندار جاجرم با اشاره به اینکه این پروژه یکی از  دغدغه های مردم در حوزه سلامت  بود ادامه داد:  خروجی و بازخورد تکمیل این پروژه  در بحران ویروس کرونا قابل مشاهده است که شبانه روز  کادر درمان در شبکه فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ لایو با فرماندار جاجرم | از وضعیت قرمز کرونا تا تأیید یک تخلف!

گپ لایو با فرماندار جاجرم | از وضعیت قرمز کرونا تا تأیید یک تخلف!